Liigu sisu juurde

Hea klient!

Meil on kahju, et Teil on olnud probleeme meie sensorite kasutamisel. Sensori asendamiseks palume infot järgmistele punktidele. Juhime tähelepanu, et sensori kaebusi võtame arvesse, kui probleem on esinenud viimase 30-päeva jooksul ja on edastatud info kõigi 12 punkti kohta.

    1. Mis perioodil probleem esines?

    2. Sensori LOT ja säilivusaeg (info sensori pakendilt). Kui probleem esines erinevast partiist sensoritega, lisada erinevate partiide kohta LOT andmed

    3. Palun vali tootekood:

    4. Teataja ees- ja perekonnanimi:

    5. Sensori kasutaja ees- ja perekonnanimi:

    6. Kontakt e-mail:

    7. Kontakttelefon:

    8. Mitu päeva sensor(id) töötas(id):

    9. Mis on antud valikutest üks peamine probleem, mis Teil sensoriga esines?

    Kui valisite „Muu“, siis palun täpsustage:

    10. Sensorite ostu kuupäev:

    11. Lisage pilt pumbaekraanist, kus on näha probleemi (max 4 pilti, kuni 5 MB igaüks, JPG/PNG/HEIC):




    12. Kirjutage siia sobiv Itella Smartposti pakiautomaat, kuhu asendussensorid saadame:

    Täname Teid edastatud info eest!

    Vaatame Teie taotluse esimesel võimalusel üle ning vajadusel küsime lisainfot. Võtame Teiega ühendust kui asendussensorid saabuvad ja täpsustame vajadusel kohaletoimetamise viisi..