Liigu sisu juurde

Hea klient!

Meil on kahju, et Teil on olnud probleeme meie sensorite kasutamisel. Sensori asendamiseks palume infot järgmistele punktidele. Juhime tähelepanu, et sensori kaebusi võtame arvesse, kui probleem on esinenud viimase 30 päeva jooksul ja on edastatud info kõigi 12 punkti kohta.

    1. Mis perioodil probleem esines?

    2. Sensori LOT ja säilivusaeg (info sensori pakendilt). Kui probleem esines erinevast partiist sensoritega, lisada erinevate partiide kohta LOT andmed

    3. Palun vali tootekood:

    4. Teataja ees- ja perekonnanimi:

    5. Sensori kasutaja ees- ja perekonnanimi:

    6. Kontakt e-mail:

    7. Kontakttelefon:

    8. Mitu päeva sensor(id) töötas(id):

    9. Mis on antud valikutest üks peamine probleem, mis Teil sensoriga esines?

    Kui valisite „Muu“, siis palun täpsustage:

    10. Sensorite ostu kuupäev:

    11. Lisage pilt pumbaekraanist, kus on näha probleemi (max 4 pilti, kuni 5 MB igaüks, JPG/PNG/HEIC):




    12. Valige sobiv kohaletoimetamise viis:

    Kui valisite „Saadame eraldi”, kirjutage siia sobiv Itella pakiautomaat:

    Kui valisite kohaletoimetamise viisiks koos järgmise e-poe tellimusega, siis palun märkige tellimust tehes märkuste juurde „asendussensor“

    Täname Teid pöördumise eest!

    Vaatame Teie taotluse esimesel võimalusel üle ning vajadusel võtame Teiega ühendust lisainfo saamiseks. Eraldi saadetavad sensorid postitame hiljemalt ühe nädala jooksul.

    Täname Teid mõistva suhtumise eest ja soovime Teile kõike head!