Konto & keel

Sensorite asendamise taotlus

Hea klient!

Meil on kahju, et Teil on olnud probleeme meie sensorite kasutamisel. Sensori asendamiseks palume infot järgmistele punktidele. Juhime tähelepanu, et sensori kaebusi võtame arvesse, kui probleem on esinenud viimase 30-päeva jooksul ja on edastatud info kõigi 10 punkti kohta.

 

    1. Mis perioodil probleem esines?

    2. Sensori LOT ja säilivusaeg (info sensori pakendilt). Kui probleem esines erinevast partiist sensoritega, lisada erinevate partiide kohta LOT andmed

    3. Tootekood:

    4. Teataja ees- ja perekonnanimi:

    5. Sensori kasutaja ees- ja perekonnanimi:

    6. Kontakt e-mail:

    7. Kontakttelefon:

    8. Mitu päeva sensor(id) töötas(id):

    9. Mis on antud valikutest üks peamine probleem, mis Teil sensoriga esines?

    10. Palun lisage pilt pumbaekraanist, kus on näha antud probleem. Iga sensori kohta esitatud kaebusele lisage juurde kuvatõmmis MiniMed Mobile äpist/pilt pumbaekraanist (jpeg või png)




    Täname Teid edastatud info eest!

    Võtame Teiega peagi uuesti ühendust, vajadusel küsime veel lisainfot ja täpsustame sensori saatmise asukoha. NB!  Sensorite asendamise taotluse võite teha ka koos uue e-poe tellimusega, sel juhul lisame asendussensori Teie tellimuse juurde. Nii hoiame koos loodust ja tekib vähem pakendit sensori eraldi saatmisega!